SINGGAH LE


widgeo.net

Ku Li

Ahad, 18 Mac 2012

Jauhi Pembohongan Dan Hindari Kezaliman.

Dari Ka’ab bin Ujrah r.a. berkata bahawa:
Rasulullah s.a.w bersabda: 
Akan datang di kemudian hari nanti, setelah aku tiada; 
beberapa pemimpin yang berdusta dan berbuat aniaya.
Maka barang siapa yang membenarkan kedustaan mereka dan 
membantu (menyokong) tindakan mereka yang aniaya itu,
maka ia bukan termasuk umatku, dan bukanlah aku daripadanya. 
Dan ia tidak akan dapat sampai datang ke telaga (yang ada di syurga);- 
(Riwayat Tirmidzi, Nasae’i dan Hakim).

Oleh yang demikian itu maka perhatikanlah adakah Najib dan Umno/BN itu jujur dan tidak berdusta dan tidak aniaya? Sebenarnya mereka adalah golongan yang pendusta, mengapa tidak ? kerana mereka telah menipu rakyat yang mengatakan RM 500 itu seolah-olah duit mereka dan di agih-agihkan kepada rakyat  sedangkan itu semua duit rakyat . Mereka berkempen mengatakan mereka adil dan membuat jasa kepada rakyat.Jika benar mereka kata itu duit rakyat dan untuk rakyat mengapa mereka sahaja yang menyampaikannya (memberi kepada rakyat) senhinggakan yang bukan wakil rakyat,tapi hanya ketua bahagian pun turut membahagikan duit bantuan B1M itu,kalau duit Unmo bilehlah buat macam tu. Ini duit Rakyat..... (bangsat namanya tu)

Kezaliman kerajaan pimpinan Najib (Unmo/BN) mereka telah mereka cipta kes lewat 11, kepada Anwar. Khalwat kepada Badrul Amin,Pembunuhan Altantuya dengan kejam(pembunuhan tanpa motif)(bunuh main-mainlah tu)) dan banyak lagi kezaliman yang mereka lakukan.

AL QURAN : Surah Hud Ayat 113 - BERMAKSUD : "Dan janganlah kamu cenderung kepada orang yang berlaku zalim yang akan menyebabkan kamu dibakar api neraka, sedang kamu tidak ada sebarang penolong pun selain daripada ALLAH SWT. Kemudian kamu tidak akan diberi pertolongan"

Mungkin ada yang melihat lebih dari itu kezaliman yang telah di lakukan oleh Najib dan kuncu-kuncunya dan ajensi-ajensinya, maka mulai dari PRU ini mari kita hentikan kezaliman ini dengan menukar dan menumbangkan kerajaan pimpinan Najib,Unmo/BN.

Pastikan ia berlaku tiada lagi pemerintahan keji dan zalim di Malaysia.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan