SINGGAH LE


widgeo.net

Ku Li

Jumaat, 2 Mei 2014

ANAK EMAS DIDIK PAPAGOMO a.k.a WAN MUHAMMAD AZRI B WAN DERIS, NORAFIQ BIN MOHD NOR, TERKANTOI MENIPU DAN MEMFITNAH HIMPUNAN AMAN BANTAH GST!!!


"Al Fatihah, seorang anggota unit amal PAS yang terlibat dalam pergaduhan dengan kumpulan Soliditari Anak Muda Malaysia SAMM telah ditikam dan disahkan mati di tempat kejadian. Suspek anggota SAMM berjaya ditahan oleh pihak Polis setelah cuba melarikan diri dari kepungan pendemo di Dataran Merdeka. Turut ditahan beberapa ahli SAMM yang terlibat dalam insiden berkenaan.

Kerana inilah kami menolak sekeras kerasnya perhimpunan macam ni. Sampai berbunuh bunuh ni apa kejadahnya? Bodoh punya pembangkang"

Begitulah ayat fitnah anak emas didik Papagomo a.k.a Wan Muhammad Azri b Wan Deris bernama Norafiq bin Mohd Nor a.k.a Afiq KLtown.

Gambar yang dipaparkan itu ialah gambar kejadian amuk di LRT Gombak suatu ketika dulu.

Jadi apabila papagomo a.k.a seorang bekas mata-mata Trafik Balai Polis Ampang dibuang kerja masuk penjara dan dendan RM10,000 kerana melakukan rasuah terhadap seorang penagih dadah sebanyak RM400 kalah jutaan ringgit dalam kes fitnah saman malu, maka kini tugas dan  tanggung jawab memfitnah sudah diambil alih oleh macai budak hingusannya.

Sebenarnya tiada kejadian tikam menikam pun dan tiada sebarang kematian serta tangkapan berlaku, sekadar ada sedikit kekecuhan kecil yang ditimbulkan oleh kumpulan anak muda yang menggelarkan diri mereka Antifa Malaysia .. Itu sahaja.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan