SINGGAH LE


widgeo.net

Ku Li

Jumaat, 29 April 2011

Video Sumpah Laknat Eskay..

Aku petik
Ketika menayangkan Video l
ucah itu kepada umum langsung beliau tidak terfikir akan dosa dan pahala.. tetapi setelah Video lucah tayangannya itu dipertikaikan dan kenyataannya sendiri mula bercanggah beliau memilih untuk melafazkan sumpah laknat untuk mengembalikan keyakinan masyarakat Melayu..

Perlu diakui walaupun Mufti Perak ada berkata “Sumpah (mubahalah) dalam mahkamah bukan di luar... lagipun apa guna beliau (Anwar) nak bersumpah? Jadi beliau tidak perlu bersumpah di hadapan masyarakat, kenapa tidak buat di mahkamah? Anwar tak perlu dihukum sebab beliau tidak lagi didapati bersalah..." buat masyarakat Melayu dari Saluran 1 dan sedikit dari Saluran 2 amat yakin dengannya..

Datuk Shazryl Eskay Abdullah - seorang anggota trio Datuk T - muncul di Masjid Amru Al-As, Bandar Baru Sentul kira-kira jam 4.15 petang tadi untuk melakukan sumpah laknat.


Mereka juga turut melakukan solat hajat dan berdoa supaya mereka yang membuat fitnah terhadap Anwar.

Selepas masuk melalui pintu belakang masjid, Eskay mengerjakan solat sunat sebelum melakukan sumpah laknat yang berbunyi.

"A'uzubillahi minal syaitanirrajim. Bismillahirahma nirrahim. (Mengucap 3 kali). Pada hari ini, 29 April 2011, dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang, saya Shazryl Eskay Abdullah berikrar dan bersumpah seperti berikut: A'uzubillahi minal syaitanirrajim, aku bersumpah bahawa aku dan Datuk Seri Anwar Ibrahim berada dalam paparan video yang dirakamkan pada 21 Februari 2011. Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah pelaku dalam video tersebut. Sekiranya aku melakukan fitnah, maka Allah akan melaknat akanku."

Sebelum itu, seorang ustaz dipercayai penyokong PKR, menasihatkan Eskay supaya jangan melakukan sumpah laknat tersebut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan