SINGGAH LE


widgeo.net

Ku Li

Jumaat, 29 Julai 2011

Terbukti Rokok Tidak Membahayakan Kesihatan


Gambar hiasan 
Bahan-bahan kandungan rokok

Banyak orang khuatir bahaya rokok dan menakutinya, tapi setelah diselidiki
oleh beberapa pakar dalam bidangnya ternyata rokok itu sama sekali tidak
berbahaya.
 Kemudian para pakar sepakat untuk membuktikannya dengan
mengambil dari beberapa hikayat pada zaman dahulu kala di mana kala itu
nenek moyang kitapun telah membuktikannya melalui beberapa percobaan
(aksperimen).


Buktinya seperti cerita di bawah ini, 
dia (perokok tegar) tetap sehat walafiat. 
Untuk lebih jelas dapat dibuktikan melalui penemuan-penemuan
 oleh beberapa ahli penyelidik di bawah ini:
Pada zaman dahulu kala
 Tiga orang doktor mereka selalu bersama kemana saja
  Tapi ketiga-tiganya memiliki kegemaran berlainan.


A. Dr Jon Sumawan (suka perempuan)
B. Dr Jon Walker (suka minuman keras)
C. Dr Jon Kretek (suka merokok) ..


Suatu hari ketiga sahabat ini berjalan jalan tanpa tujuan.
 Tiba-tiba ketiganya bertemu dengan sebuah kettle/kendi (seperti cerita Aladin)
 Lalu salah seorang mengambilnya dan menggosok-gosok kettle tersebut
 Sejurus kemudian asap keluar dari corong kettle dan secara perlahan bertukar
menjadi satu makluk yang menyeramkan yakni tubuh jin yang ganas.

Gambar hiasan

Jin tersebut terus ketawa  'Ha ha ha... dan berkata 'Akulah Jin Ifrit!!'
Karena kamu telah membebaskan aku dari kettle itu maka aku akan tunaikan apa
saja permintaan kamu semua. Ketiga sahabat Dr yang pada mulanya panik dan
takut menjadi gembira lalu terdiam sejenak sambil berpikir tentang permintaan dan
kehendak masing-masing yang mungkin hanya sekali mereka jumpai dalam hidup
mereka. 

Lalu mereka menyatakan permintaan yang mereka pilih
 mengikuti kehendak masing-masing.


Berkatalah Dr A, 'Aku minta  perempuan-perempuan muda dari berbagai bangsa di
seluruh dunia dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan ganggu aku
selama 10 tahun.


Boleh!!!.. haa..haa ........!! dengan sekelip mata jin menyempurnakan permintaan dr A.
Nah ambil yang kau mau!!!!!

Gambar hiasan
Muscle woman

Berkata  Dr B,  'Aku mau semua jenis arak dari seluruh dunia untuk bekal
selama sepuluh tahun dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan
ganggu aku selama 10 tahun.'


Lulus..haa...haa..haa..... !! cuma sekelip mata jin telah menyempurnakan permintaan si B.
Ini yang kau mau

Gamabar hiasan
Bir (air kencing jin) dalam botol

Berkata pula Dr C, 'Berikan aku semua jenis rokok dari seluruh dunia untuk bekal
aku selama sepuluh tahun dan letakkan dalam sebuah gua tertutup dan jangan
ganggu aku selama 10 tahun.'


Haa!! haaa!!! yang ini kau maksudkan ? ambillah haaa..haa.

Gambar hiasan
antara jenis-jenis rokok yang ada dipasaran

Setelah genap 10 tahun, maka jin tersebut muncul kembali untuk membuka pintu
gua masing-masing sebagaimana yang dijanjikan.

Maka jin tersebut pergi membuka pintu gua A, ketika dibuka maka keluarlah
dr A dengan keadaan kurus kering, berdiri pun tidak boleh karena tidak
larat untuk menggerakkan lutut sebab hari-hari hanya memuaskan nafsu
 syahwatnya dengan perempuan-perempuan muda

Tiba-tiba si A pun jatuh ke tanah lalu mati!!

Setelah itu jin tersebut pergi ke gua dr B, ketika pintu dibuka maka
keluarlah dr B dengan perut yang sangat buncit karena hari-hari
minum mabuk-mabukan Jalan pun terhuyung-huyung.

Tiba-tiba dr B pun mati juga !!

Setelah itu jin pergi ke gua dr C dan membuka pintu gua.
 Tiba-tiba dr C keluar dalam keadaan sehat walafiat
 dan terus MENAMPAR si jin Sambil memaki si jin

Sambil berteriak 


JIN BODOHHHH...!!!! MANA MANCISNYA MANAAAA ...???!!!


Jelas terbukti bahawa
 'Rokok Tidak akan berbahaya, selagi tidak ada mancis'


1 ulasan: