SINGGAH LE


widgeo.net

Ku Li

Jumaat, 27 Januari 2012

PRU 13 Sudah Hampir Tiba....


 

Pilihan Raya Umum ke 13 sudah semakin hampir, berbagai pekara-pekara anih sudah mula muncul di Malaysia ini menunjukkan pembubaran Perlimen sudah semakin hampir cuma tarikh tepatnya sahaja lagi yang belum di ketahui oleh rakyat.

Petanda-petanda kepanasan Umno sudah semakin  ketara,apabila maklumat dari perisik mereka mengatakan mereka hanya berjaya di lima buah negeri sahaja kali ini Baca Ini .

Ada lagi cerita yang sudah di ketahui umum akan muncul semula menjelang PRU 13 Baca Ini sekarang ini sudah mula muncul lagi,Ini lah dia tanda-tanda kebesaran Allah yang memberitahu bahawa tanda-tanda kehancuran umno sudah hampir tiba pada PRU 13 nanti.

Parti umno mengutamakan fitnah dan sek sebagai bahan isu untuk menyerang parti lawan terutama peribadi ketua pembangkang.Hanya Ini yang mereka tahu.

Sebaliknya parti lawan pula mengunakan isu-isu fakta dan isu semasa yang dijadikan sebagai bahan untuk dibentangkan kepada rakyat.Contuh isu NFC dan isu-isu lapuran "Ketua Audit Negara".

Sekarang umno sedang sibuk mengagih-agih kan duit rakyat kepada rakyat yang berpendapatan kurang dari RM 3,000 sebulan(BR1M) Mereka dengan rasa tidak malu mengaku duit itu macam milik mereka. Dimana wakil-wakil rakyat  dan menteri-menteri mereka turun padang untuk mengagih-agih kepada orang kampong.(dasar muka tak tahu malu harta orang yang mereka mengaku)

Tidak mustahil kalau harga pertol juga akan turun sementara hendak pilihan raya ni, alasan kerajaan berjiwa rakyat konon.....sebenarnya mereka sentiasa mengamalkan rasuah kepada rakyat......

apapun yang mereka lakukan tetap Asal Bukan Umno "ABU"  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan