SINGGAH LE


widgeo.net

Ku Li

Ahad, 15 Julai 2012

Ikan Pari Sedang Melahirkan Anak


Aku petik
Menyaksikan saat-saat haiwan melahirkan anak amat jarang kita temui. Namun pernahkah anda melihat haiwan seperti ikan pari sedang melahirkan anak? Jom saksikannya!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Ikan Pari Sedang Melahirkan Anak (5 Gambar) | Amat sukar untuk kita melihat saat-saat haiwan melahirkan anak. Namun kebiasaanya, bagi penggemar dan pembela kucing, mungkin mereka pernah menyaksikan haiwan tersebut sedang melahirkan anak. Saat-saat sebegini adakalanya menjadikan kita seperti teruja kerana situasi ini amat jarang sekali dapat dilihat oleh orang ramai. Oleh itu, Melayukini.net akan berkongsi dengan anda tentang seekor ikan pari yang sedang melahirkan anaknya.
Luar biasa sungguh makhluk ciptaan Allah SWT. Dialah yang hanya mampu menjadikan semua ini berlaku. Jom kita lihatproses kelahiran anak ikan pari ni. Subhanallah!
Melayukini.net - Gambar di atas boleh menjadikan kita sentiasa mengingati kekuasaan Allah.  Secara tak langsung kita dapat memikirkan bagaimana kejadian ikan pari itu boleh membiak. Haiwan mempunyai dua kaedah membiak sama ada ia bertelur, ataupun beranak seperti ikan pari. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan