SINGGAH LE


widgeo.net

Ku Li

Khamis, 27 Disember 2012

Ah San si-giler talak aka Pee-Eh-Dee- al-Jati......kempunanlah ngko...

Seorang yang berilmu tinggi khabarnya......punya PhD lagi.

Apakah mereka yang punyai PhD semuanya bijaksana dan tinggi aqal budinya?

Oh tidak semuanya dan tidak semestinya.

Ada yang berhati busuk......ye busuk...hapak...kalau busuk macam perkasam bolehlah tahan bila dibakar dalam daun pisang di musim hujan cam ni bolehlah bertalu-talu nasi bertambah...tapi kalau sudah busuk lagi hapak menanah hasad dengki dendam kesumatnya...kena mandi bunga 7 hari tujuh malam belum tentu hilang baunya serta hilang loyanya.

Sekarang si mamad tu sudah tercampak buang...ingatkan sudah hanyut tapi rupa-rupanya diselamatkan oleh puak-puak busuk dari ekor sampai ke kepalanya...sekarang menjadi jurucakap aka tok cai puak-puak tu.

Tok cai ni sekarang berlagak macam Tok Peti berkokok mintak TGHA menarik balik 'Amanat Banggul Peradong' dan yang paling lucu lagi ala-ala pak badut yang kehabisan modal mengarah TGHA bertaubat.

Cissssss.....jenih muka tebal cok badak bercakap macam dia sorang pandai Agama...bertegang urat marikh...naik keras 'keng' tembaga tanpa noktah......giler bayanglah kau sorang-sorang...gini gopernya orang giler talak yang kempunan jawatan nombor wahid di Darul Ehsan.
al-brangionline:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan