SINGGAH LE


widgeo.net

Ku Li

Selasa, 5 November 2013

Kerna Nak Menang Sangup Berjanji, Tunai Belum Pasti

SG LIMAU: Pemimpin BN dibidas kerana memperuntukkan RM1 juta kepada SJK (C) Aik Min di Sungai Limau yang hanya mempunyai 15 pelajar.
Pengarah operasi pilihan raya kecil PAS, Datuk Amiruddin Hamzah berkata beliau tidak membantah kerajaan membantu sekolah Cina, tetapi mempersoalkan mengapa jumlah sebesar itu diberikan sekarang, dan itu pun kepada sekolah yang hanya ada 15 pelajar.
Amiruddin menegaskan bahawa Menteri Besar Kedah, Datuk Mukhriz Mahathir sebelum ini enggan meneruskan usaha kerajaan negeri PAS sebelumnya, yang memberi peruntukan tahunan kepada sekolah persendirian Cina.
Amiruddin yang juga exco negeri di bawah kerajaan negeri PAS sebelum ini, berkata kerajaan negeri itu memperuntukkan RM70,000 setiap tahun kepada tiga sekolah persendirian Cina yang tidak mendapat subsidi daripada kerajaan pusat.
U/P : Muhyiddin ,Tak pernah tak juta kalau berjanji tak kira berapa orang yang memerlukan nya.....setiap kali janji mesti juta, Tapi projek Hospital di Selangor ada berapa yang tak siap-siap sudah berapa tahun lewat dari tempoh.
Najib , Janji ditepati , tapi tak pernah nya tepat..... janji harga petrol tak naik , naik juga. Janji BR1M RM1,200 dqn RM 600 mana dia hampeh....Cukai kereta nak diturunkan mana dia ?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan