SINGGAH LE


widgeo.net

Ku Li

Sabtu, 30 April 2011

Najib dah mula demam kura (mariap dingin)

Najib dah mula bermuka-muka, dah hilang rasa malunya, hilang ego nya bila dia terasa panas bahang perubahan yang akan melanda kerajaan pimpinan nya (Barang Naik) Dia juga tidak lagi lena tidurnya bila tefikir sukar untuk dia kekal mempertahankan kedudukan nya di Putrajaya selepas PRU 13 nanti.

Ingat wahai orang-orang PAS sekarang ini dia mengunakan pujukan yang sangat halus tapi bila dia tak berjaya nanti dia akan guna tektik lama pulak.Tendang keluar dari BN, tak kan dah lupa kut semasa dalam pimpinan Tun Hussien dulu dimana PAS? Cukup lah tertipu sekali jagan sampai dua kali.

Saya tak tahu sejak bila pula UMNO menyokong PAS memperjuangkan Islam dalam Malaysia ni apa yang saya tahu mereka pernah melebelkan TGNA sebagai nyayok, sesat dan dikata Ular dalam semak bukan "ulamak" dan berbagai-bagai tohmahan lagi yang dilemparkan kepada TGNA dan TGHH selaku pemimpin PAS.

PKR jagan mimpi untuk dipujuk bergabung dengan UMNO, PKR adalah musuh bebuyutan mereka.

Lihat lah wahai rakyat Malaysia bila Melayu termakan sumpahnya sendiri dia akan menjadi seperti seorang yang gila meroyan meracau,merau, merayu-rayu lupa yang itu pernah diludah kan dulu kini dah mula nak jilat pulak.

Semua ini kita patut berterima kasih kepada mantan Perdana Menteri ke 4 kerana atas perbuatan dia menginaya orang dan melaga-lagakan orang sudah mula menampakkan hasil nya, cuba kita lihat bagaiman kah dia memainkan bangsa melayu semasa dia berkuasa dulu? Hanya melayu yang berfikiran cetek sahaja yang beliau adalah pemimpin melayu.Sebenarnya dia telah mengunakan melayu untuk kepentingan dia dan kroni-kroni nya.

Cuba kita fikir selama 54 tahun ini kita dibawah pemerintahan UMNO BN yang mendabik dada sebagai pejuang melayu,memperjuangkan melayu konon. Dimanakah melayu sekarang? selain dari berkuasa menjadi pemerintah apa lagi melayu ada? Bagai mana dengan ekonomi pelayu? selama 54 tahun berapa ramaikah jutawan yang telah dilahirkan oleh UMNO BN? Yang ada pun kebanyakan nya lahir dari politik, macam mana mereka boleh jadi kaya? fikirkan lah sendiri........
Sekarang dia dah takuttttt!!!! kehilangan kerusinya, apa yang di buat semua nya tak menjadi...... segala fitnah dah ketahuan, semua tuduhan kepada DSAI sudah mula mendatangkan hasil lumayan kepada PR. Kawan-kawan dia MCA,Gerakan sudah mula beralih haluan setelah dikutuk Nazri tempoh hari.

Kepada semua penyokong dan pengundi PAS,DAP dan PKR teruskan bersatu, kerana dihadapan ada kejayaan menunggu.

Aku ingin menyeru semua "kulaan" seMalaysia jum kita bersatu merubah(baalih) kepimpinan yang zalim kepada kepimpinan yang adil, kita jadikan Malaysia sebuah negara berkebajikan (NEGARA KERAJAAN RAKYAT!!!!!!!!!!)


1 ulasan: